Chì ghjè u prucessu di pruduzzione regulare per u rack di mostra in metallo

U rack di esposizione in metallo hè unu di l'attrezzi di vendita al dettaglio più cumuni.Pudemu vede diversi tipi discaffale in metallo in tutti i tipi di magazzini.Mentre chì pochi persone cunnosci veramente u passu di produzzione per questu.Allora chì hè u prucessu di pruduzzione di u rack di mostra di metallo?

1, Selezzione di materie prime.Sicondu e diverse esigenze di u cliente, a pruduzzione sceglierà l'acciaio laminatu à friddu di diversi spessori, è dopu tagliate a materia prima secondu l'opera d'arte furnita da u cliente, punching and slotting in locu specificu.

2, U rack di metallu sò inizialmente furmati.Per i parentesi chì devenu esse piegati, u travagliadore u metterà in una macchina formatrice è una macchina curva.Cusì pò esse piegate à e forme richieste.

3, Saldatura di parti metalliche.Saldatura di e parti chì sò stati pruduzzione preliminari.Duvemu prestu attenzione particulari à l'angulu di parti metalliche, per evitari a saldatura insufficiente.Dopu a saldatura, pulizziari i cantoni aspri di u materiale.

4, Trattamentu di a superficia di u rack metallicu.I parentesi farà u trattamentu di a superficia per evità a ruggine è a corrosione.Ci sò principalmente i seguenti metudi di trattamentu di a superficia.Galvanizatu, chrome-plating, spazzola vernice anti-ruggine, spruzzatura è metudu di soaking, etc.

5, Pulizia di i rack di metallu.Dopu avè finitu u trattamentu di a superficia di l'attrezzatura di u magazinu.U travagliu verificarà l'effettu di u trattamentu di a superficia è pulisce l'articuli s'ellu ci hè un locu macchiatu.

6, Ispezione è imballaggio.Prima di spedizioni, u pruduttu serà inspeccionatu da QC.Verificate s'ellu ci sò accessori mancanti è intantu sceglie i prudutti difettu.Allora imballate è organizate a consegna.

Semu spicializati in diversi apparecchi di vendita di vendita al dettaglio, scaffali di esposizione di gondole, stand di visualizzazione POP, segnaletica LED è scatole di illuminazione per parechji anni.Sì avete qualchì esigenza speciale, sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022